fbpx

e-mail:

працюємо щодня: 9:00 - 21:00


Лівобережна

вул. Р. Окіпної, 2

(Готель "Турист")

Площа Льва Толстого

вул. Велика

Васильківська 21

    Microsoft Outlook 2007 - 2019 "Проф можливості"
    (896 голосів)

    Microsoft Outlook 2007 - 2019 "Проф можливості"

    від 2 800 грн.
    • Тривалість: 6 годин

    Курси Outlook

    У щоденному кругообігу справ кожної людини електронна пошта встигла стати популярним засобом в мережі інтернет, що надає унікальну можливість миттєвої відправки листів усім зацікавленим одержувачам за допомогою комп'ютера. Унікальний Курс " Outlook" нашого учбового центру розрахований як для представників керівної ланки і рядових менеджерів, так і все тих, хто бажає опанувати навички ефективного планування своєї діяльності за допомогою календаря справ, переліку поставлених завдань, окремих записів в особистому щоденнику, а також, за рахунок автоматизації, збільшити швидкість обміну інформацією по електронній пошті, і звів до мінімум тимчасові витрати на створення повідомлення шляхом використання заданих підписів і шаблонів Outlook.

    Вимоги до слухачів:: для хорошого засвоєння матеріалу вимагається мати навички упевненого користувача комп'ютера (див. також Користувач ПК з нуля)

    По закінченню курсу кожен проходить тестування і отримує сертифікат.

    Вартість навчання:

    VIP

    Корпоративне

    ~1 400
    за особу
    • Безкоштовне тестування
    • Тривалістьдо 6 годин
    • Надання звітів
    • Індивідуальна програма
    Popular

    Індивідуально

    4 200
    курс
    • Гнучкий графік
    • Тривалістьдо 6 годин
    • Он-лайн, або в офісі
    • Тільки Практика

    Як знайти наш навчальний центр можна поглянути натиснувши тут

    Години вказані - астрономічні (1 година - 60 хвилин)

    У випадку коли кількість осіб у групі менше 4-ох кількість годин зменшується як за індивідуальним навчанням без змін вартості навчання.

    Курс може змінюватись від викладеного нижче на розсуд викладача і навичок слухачів

    Програма курсу:

    • 1. Загальні налаштування. Налаштування стрічки і панелі швидкого доступу;
    • 2. Поштовий сервіс та відображення контактів;
    • 3. Налаштування завдань і календаря;
    • 4. Управління налаштуваннями безпеки;
    • 5. Спеціальні можливості;
    • 1. Створення підписів до пошти. Управління підписами;
    • 2. Створення і використання особистих папок;
    • 3. Створення, пересилання і видалення повідомлень;
    • 4. Відповідь на повідомлення, "Відповісти всім";
    • 5. Прихована копія;
    • 6. Попередній перегляд повідомлення.
    • 1. Шрифти і гіперпосилання;
    • 2. Налаштування шрифтів для всіх листів і для окремих пошт і категорій;
    • 3. Орфографія і мова перевірки орфографії;
    • 4. Відкриття та відправка вкладень. Деталізація;
    • 5. Друк і збереження вкладень.
    • 1. Основні елементи і правила роботи в календарі. Використання помічника з планування;
    • 2. Створення зустрічі;
    • 3. Створення зборів;
    • 4. Відкриття та налаштування загального доступу до календаря.
    • 1. Налаштування автоматичних відповідей;
    • 2. Правила сортування та організації повідомлень;
    • 1. Пошук контактів;
    • 2. Пошук записів в календарі;
    • 3. Пошук повідомлень за відправником або тексту повідомлення;
    • 4. Розширений пошук при відборі повідомлень.
    • 1. Оптимізація фільтрів небажаної пошти;
    • 2. Управління небажаною поштою. Налаштування списків відправників.
    • 1. Загальні поняття;
    • 2. Створення і видалення папок пошуку;
    • 3. Налаштовувальна папка пошуку;
    • 4. Розширені умови в налаштовувальній папці пошуку.
    • 1. Створення контакту. Заповнення стандартних полів. Створення користувальницьких полів. Використання інформації про контакт;
    • 2. Робота з формами. Створення призначених для користувача форм;
    • 3. Пересилання контактів по електронній пошті;
    • 4. Використання папки «Контакти» в якості адресної книги;
    • 5. Імпорт і експорт карток vCard в контакти Outlook.
    • 1. Упорядкування розкладів і призначення завдань;
    • 2. Надання загального доступу до календаря;
    • 3. Створення резервної копії календаря;
    • 4. Додавання свят в календар.
    • 1. Створення резервних копій поштової скриньки;
    • 2. Налаштування автоархіва;
    • 3. Архівування своєї поштової скриньки вручну;
    • 4. Відновлення файлів особистих папок.
    • 1. Захист поштової скриньки паролем;
    • 2. Інші способи захисту електронної пошти;
    • 3. Загальний доступ на конкретних комп'ютерах;
    • 4. Налаштування дозволу для облікового запису.

    Тренери курсу:
    Давидова Жанна

    Освіта: вища філологічна.
    Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, м. Київ. Спеціальність: викладач англійської мови та іноземної літератури.
    Українська академія друку, м. Львів. Спеціальність: Технологія поліграфічного виробництва.

    Досвід роботи: більше 20-ти років з них більше 8-ми років у викладанні MS Office. 21 рік працювала на посаді помічника генерального директора у декількох великий міжнарожних компаніях з функціональними обов'язками повної адміністративної та технічної підтримки вищого керівництва. З 2015 року займається власною справою у сфері навчання MS Office для юридичних компаній.

    Під час свого професійного досвіду професійно опанувала MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Visio) та Windows. Ніколи не зупиняється в розвитку та у вивчення чогось нового.

    Методика викладання: Жанна має високу кваліфікацію викладача та багатолітій досвід, різні методики викладання комбінуючи практичний достід навчання та використання програмного забезпечення в практичному досвіді.

    Є викладачем курсів: ПК з нуля, ПК для пенсіонерів, впевнений користувач ПК, Word, Power Point, Outlook та Excel basic.

    Мова викладання: українська, російська, англійська.


    Прокопов Игорь Валерьевич
    Прокопов Ігор
    Освіта: Вища економічна.
    Університет Банківської справи Національного банку України (м.Київ). Факультет: Фінанси і кредит. Магістр. Спеціальність: Фінанси і кредит
    Bankovní institut vysoká škola (м Прага, Чехія). Факультет: Економіка та менеджмент. Бакалавр. Спеціальність: Банківський менеджмент
    Додаткова освіта:
    BI технології + Microsoft Power BI, мови "M" та "DAX".

    Досвід роботи: Досвід роботи більше 12 років. Працював на різних дільницях у великих компаніях фінансового ринку України. Основний професійний досвід був пов'язаний з: проектним менеджментом (створення, управління та удосконалення), фінансовий аналіз, супровід та контроль операційного та бухгалтерського обліку, оптимізація бізнес процесів. На даний час працює менеджером вищої ланки

    Сертифікований спеціаліст Microsoft Office Specialist (MOS) Master, підтверджений корпорацією Microsoft див. сертифікат

    Сертифікований спеціаліст Microsoft Excel Expert (Microsoft 365 Apps and Office 2019) див. сертифікат

    Методика викладання: за весь час викладання розробив ряд авторських програм Excel level 1 и level 2. Усі програми є результатом сумлінної праці на протязі тривалого часу на ринку навчання та аналізом сучасних потреб.

    Тренер у м. Київ, та дистанційного навчання у напрямку пакету MS Office та Power BI, досвід проведення тренінгів більше 6-ти років. Постійно підвищує свій професійний рівень.

    Мова викладання: українська, російська.


    Якименко Інна

    Освіта: Вища технічна. Кандидат технічних наук.
    Національний університет біоресурсів і природокористування України. Факультет: Енергетики, автоматики і енергозбереження. Автоматизація і комп’ютерно-інтегровані технології. Спеціальність: магістр-дослідник систем автоматизованого управління.

    Сертифікований спеціаліст Microsoft Excel Expert (Microsoft 365 Apps and Office 2019) див. сертифікат

    Опыт работы: більше 5 років. Надавала консультації з приводу налаштувань мережевого обладнання, комп’ютерної техніки та мобільних пристроїв.
    Працювала молодшим науковим співробітником кафедри Автоматизації та робототехнічних систем НУБіП України, викладаючи дисципліни: «Основи користування комп’ютером», «Теорія автоматичного керування», «Проектування систем автоматизації» та була залучена до розробки методичних вказівок до виконання практичних робіт.

    Во время жизненного пути, особенно трудового освоил работу в среде Windows и программами MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Access, MS Outlook), КОМПАС-3D, SolidWorks, AutoCAD, Wolfram Mathematica, большинства существующих браузеров (Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Internet Explorer та Edge) и другим программным обеспечением. Иван не останавливается на достигнутом и беспрерывно работает над собой, повышая квалификацию.

    Методика викладання: Основною метою навчання для Інни є надання слухачам цілісної і логічно-послідовної системи знань для максимального засвоєння знань та набуття практичних навичок в рамках обраного курсу. На лекціях завжди панує невимушена, позитивна атмосфера. До кожного студента Інна має індивідуальний підхід, нікого не залишаючи без уваги.

    Викладає наступні курси: Комп'ютер для початківців, Комп'ютер для пенсіонерів, Впевнений користувач комп'ютеру, Word та Power Point.

    Мова викладання: українська, російська.


    Оленіченко Юлія
    Оленіченко Юлія

    Освіта: Вища економічна. Вища педагогічна.

  • Харківський інститут фінансів Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі. Факультет: Фінанси. Економіка і підприємництво. Спеціальність: магістр фінансів.
  • Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди Факультет: післядипломна освіта. Спеціальність: Інформатика.
  • Додаткова освіта:
  • Курси - запобігання корупції в органах влади в Харківському інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України.
  • «Бізнес-школа ім. М.М. Каплуновська » при Союзі підприємців Харківської області.
  • Досвід роботи: 10 років досвіду роботи.

    Перший досвід був отриманий в банку на посаді «Економіст 2 категорії сектору міжнародних розрахунків і біржових операцій відділу обслуговування юридичних осіб.» Два роки Юлія завідувала сектором фінансування житлового господарства відділу фінансування житлово-комунального господарства Управління фінансування житлово-комунальної сфери в Департаменті бюджету і фінансів Харківської міської ради.

    У гімназії Юлія вела шкільну документацію, відповідала за наповнення сайту, і викладала дітям інформатику.

    Юлія не зупиняється на досягнутому, і безперервно працює над собою підвищуючи кваліфікацію. Є автором і співавтором низки науково-практичних і науково-дослідних публікацій на тему педагогіки та економіки. Є членом співтовариства молодих вчених і студентів, бере активну участь в наукових конференціях, гостро переймається проблемами соціально-економічного розвитку суспільства.

    Вважає, що робота, перш за все, повинна приносити задоволення, а також користь людям.

    Методика викладання: Юлія постійно вдосконалює методику викладання, і впроваджує в процес навчання нові підходи. Індивідуальний підхід до кожного учня вважає найефективнішим. На кожному уроці використовує інтерактивні форми навчання. На основі аналізу досвіду роботи впроваджує дослідні методи.

    Є викладачем курсів: ПК з нуля, Впевнений користувач ПК, Word, PowerPoint, Excel (Базовий рівень).

    Мова викладання: українська, російська.


    Підписатись на розсилку

    Mastercard with Educational center of innovations Visa with Educational center of innovations Копирайт © 2015 - 2022 Учебный центр Инноваций. Все права защищены.