Курси Класичного маркетингу
Курс «Маркетинг» вірний вибір для вас, якщо ви: початківець, хочете прискорити свою кар'єру або освоїти професію маркетолога з нуля до експерта.
У Навчальному центрі Інновацій ви удосконалите свої навички, дізнаєтеся про останні тенденції в області маркетингу, і навчитесь вирішувати завдання майбутнього.
Наш курс дозволить вам розвинути навички планування і реалізації успішних маркетингових кампаній, а також дасть можливість зрозуміти основні концепції і теорію маркетингу. В ході навчання теоретична частина доповнюватиметься практикою, і цікавими домашніми завданнями.
Незалежно від того, чи думаєте ви про початок своєї кар'єри в маркетингу або вже давно працюєте в цій сфері – практикуючий викладач навчить вас всьому, що потрібно знати, щоб ваш бренд виділявся.
Ми також пропонуємо корпоративне навчання і підтримку для співробітників, що працюють у сфері маркетингу, реклами і PR.
По закінченню курсу кожний проходить тестування та отримує сертифікат.
Група
- К-сть осіб4 - 8
- Тривалістьдо 30 годин
- Он-лайн, або в офісі
- Тільки Практика
Корпоративне
- Безкоштовне тестування
- Тривалістьдо 30 годин
- Надання звітів
- Індивідуальна програма
Дистанційно
- Група, або Індивідуально
- Доступ до записів занять
- Живе спілкування з тренером
- Підтримка на період навчання
Індивідуально
- Гнучкий графік
- Тривалістьдо 24 годин
- Он-лайн, або в офісі
- Тільки Практика
Як знайти наш навчальний центр можна поглянути натиснувши тут
Години вказані - астрономічні (1 година - 60 хвилин)

У випадку коли кількість осіб у групі менше 4-ох кількість годин зменшується як за індивідуальним навчанням без змін вартості навчання.
Розклад груп курсу - Сучасний Маркетинг, класичний
По даному курсу немає даних для відображення, за інформацією розкладу занять будь-ласка звертайтеся за номерами навчального центру
Курс може зміняться від викладеного нижче на розсуд викладача і навичків слухачів
Тема 1. Сучасний маркетинг як наука
1. Поняття, точки зору на функції маркетингу в організації;
2. Эволюція та концепція;
Тема 2. Професія маркетолог
1. Відмінні ознаки професії;
2. Основні задачі та обов'язки.
Тема 3. Розуміння стратегічного маркетингового планування
1. Елементи стратегії і тактики маркетингу;
2. Цілі і задачі маркетинга в компанії.
Тема 4. Управління комплексом маркетинга
1. Інструменти комплексу маркетинга (4P);
2. Відображення Р у стратегії компанії.
Тема 5. Зовнішня і внутрішня середа компанії
1. Маркетинговий аудит, PEST та SWOT-аналіз;
2. Оцінка ринкових можливостей та загроз.
Тема 6. Аналіз конкурентів
1. Методи та інструменти;
2. Визначення прямих і непрямих конкурентів.
Тема 7. Ключові чинники успіху в компанії
1. Унікальна торгова пропозиція;
2. Відмінні риси від конкурентів.
Тема 8. Розуміння споживача В2В і клієнта В2С
1. Потреби споживачів і клієнтів;
2. Піраміда Маслоу як інструмент дії.
Тема 9. Цільова аудиторія
1. Сегментація ринку і виявлення відмінних рис ЦА;
2. Потрет клєінта та характеристики.
Тема 10. Поняття і види Життєвого циклу
1. Життєвий цикл компанії і продукта;
2. Відмінні особливості ЖЦ.
Тема 11. Продукт, товар чи послуга характеристики та особливості
1. Створення сбалансованого товарного портфоліо;
2. Дифференціація. Позиціювання продукта;
Тема 12. Ціна продукту
1. Фактори,що впливають на ціну, знижки та акції;
2. Перегляд і складання цін на новий і старий товар.
Тема 13. Мерчендайзінг
1. Психологія та ергономіка;
2. Приклади і відмінні особливості.
Тема 14. Стратегія впровадження на ринок
1. Стратегія зняття вершків;
2. Стратегія паритетних цін.
Тема 15. Бренд
1. Відмінні особливості сильного бренду;
2. Стратегія бренду на різних циклах развитку.
Тема 16. Поняття воронки продаж
1. Модель AIDA;
2. Модель Customer Journey Map.
Тема 17. Реклама: види та відмінності
1. Медіа планування рекламної кампанії;
2. Основні канали просування.
Тема 18. Прямий і партизанський маркетинг
1. Основні характеристики і відмінності;
2. Сфери застосування.
Тема 19. Мотивація персоналу
1. Види і методи мотивації;
2. Приклади використання.
Тема 20. Інтернет маркетинг
1. SEO, банерна і контекстна реклама (PCC);
2. Работа в соціальних мережах (SMM).
Тема 21. Звіти про виконану работу маркетингового відділу
1. Розуміння форми і суті звіту;
2. Коригування маркетинг плану на основі звіту.
Тема 22. Планування кар'єри пов'язаної з маркетингом і рекламою
1. Маркетинг учора, сьогодні, завтра;
2. Приклади успішних компаній.

Освіта: вища экономічна.
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана.
Додаткова освіта:
Досвід работи: 19 років досвіду роботи. З них - 14 років головним бухгалтером на виробничому підприємстві.
Після кардинальної зміни діяльності працювала в інтернеті-магазині з продажу косметики на посаді: SMM маркетолог, таргетолог, копірайтер. Далі Христина з головою пішла в соціальний проект по допомозі молоді України, де обіймала посаду заступника директора по організації виїзних заходів. Наступним рівнем в кар'єрі стала робота маркетологом в компанії по виробництву доглядової косметики. Отримавши чималу кількість досвіду, відчула потребу ділитися своїми знаннями в Навчальному центрі,де викладала курс «Менеджер з Маркетингу».
Христина невпинно підвищує свій професіоналізм, регулярно відвідує різні школи, курси і тренінги по: копірайтінгу, підвищенню ефективності подачі реклами в соціальних мережах, таргетінгу, відстежує останні зміни в алгоритмі стрічки новин в Facebook, і Instagram Stories.
Методика викладання: Упровадила власну методику вивчення маркетингу – «МАРКЕТИНГ ЖИВЦЕМ», на реальних прикладах. Також ввела в систему вивчення використання проектора. Ретельно підбирає логічно взаємозв'язані ілюстрації, щоб використовувати аудіальний і візуальний канал сприйняття одночасно. Таким чином збільшила об'єм сприйманої інформації у декілька разів за той же час.
Вважає ефективнішою формою виконання домашнього завдання – перегляд мотивуючих фільмів, де на життєвих прикладах історичних персонажів можна зрозуміти, як діє той або інший інструмент маркетингу, щоб потім, в класі, детально обговорити і розібрати кожен випадок окремо.
Христина дуже яскрава і харизматична особа, на її уроках ніколи не буває нудно. Всі слухачі залишаються дуже задоволені курсом і залишають лише позитивні відгуки.
Є викладачем курсів «Маркетинг»