Курси 1С Бухгалтерія 8.3 (BAS ПРОФ) / Управління Торговим Підприємством 8.3
Уся бухгалтерія побудована на роботі різних програм, однією з найпопулярніших є "1С", тому навчання 1С - це такий же обов'язок практикуючого бухгалтера, як і його основна робота. Цей курс являється не лише бухгалтерським, але і для інших користувачів і спрямований на те, щоб отримати навички теоретичного і практичного типу за рішенням завдань за допомогою цієї програми.
Сучасні курси 1С 8.2/3 призначені як для бухгалтерів, які працюють по своїй професії, так і для головних бухгалтерів, а також для економістів і інших працівників цієї сфери, які хочуть вивчити нову версію програми з великою кількістю додаткових можливостей, що спрощують роботу.
Цікаво буде як тим, хто вже працював з минулою версією "1С", так і тим, хто працюватиме з нею уперше. За допомогою цієї програми ви зможете на автоматичному режимі робити фінансовий і бухгалтерський облік, а також здійснювати формування документів звітного і облікового типу.
Новітня програма 1С навчання по якій відбувається в спеціальному навчальному центрі - це програма, яка призначена для обліків на автоматичному рівні і формування обов'язкової звітності.
Програма навчання у нас:Пройшовши курси 1с бухгалтерія, можна вести облік підприємства у фінансовому і бухгалтерському руслі на самостійній основі. Програма цікава і корисна для тих, хто хоче йти в ногу з часом. На курси варто піти таким працівникам:
Курси 1С Бухгалтерія 8.3 призначені безпосередньо для тих хто щодня працює з бухгалтерською документацією, це можуть бути як що практикуючі бухгалтери, так і економісти, фінансисти і інші фахівці. Також курси 1С будуть цікаві усім працюючим співробітникам чиє підприємство переходить з платформи 1С 8.3, 8.2 і 7.7
Наш викладач це провідний бухгалтер який працював на багатьох ділянках в підприємствах починаючи від рядового співробітника закінчуючи головним бухгалтерів по зовнішньоекономічній діяльності із загальним стажем більше 20 років!
Вимоги до слухачів: для хорошого засвоєння матеріалу вимагається мати навички упевненого користувача комп'ютера (див. також Користувач ПК з нуля), а також мати практичний досвід ведення бухгалтерського обліку (див. також Основи бухгалтерського обліку)
По закінченню курсу кожен проходить тестування і отримує сертифікат.
Група
- К-сть осіб4 - 8
- Тривалістьдо 24 годин
- Он-лайн, або в офісі
- Тільки Практика
Корпоративне
- Безкоштовне тестування
- Тривалістьдо 24 годин
- Надання звітів
- Індивідуальна програма
Дистанційно
- Група, або Індивідуально
- Доступ до записів занять
- Живе спілкування з тренером
- Підтримка на період навчання
Індивідуально
- Гнучкий графік
- Тривалістьдо 18 годин
- Он-лайн, або в офісі
- Тільки Практика
Як знайти наш навчальний центр можна поглянути натиснувши тут
Години вказані - астрономічні (1 година - 60 хвилин)

У випадку коли кількість осіб у групі менше 4-ох кількість годин зменшується як за індивідуальним навчанням без змін вартості навчання.
1С
Курс
Дата та час старту
Місце проведення
Вартість
Записатись на курс
1С Бухгалтерия 8.3 (сб. 10:00 - 14:00)
20.08.2022 10:00
Он-лайн
2 000 грн.
1С Бухгалтерия 8.3 (сб. 10:00 - 14:00)
20.08.2022 10:00
м. пл. Льва Толстого/м. Палац Спорту
2 500 грн.
1С Бухгалтерія 8.3 (пн., ср., пт. 19:00 - 21:00)
29.08.2022 19:00
Он-лайн
2 000 грн.
1С Бухгалтерія 8.3 (пн., ср., пт. 19:00 - 21:00)
29.08.2022 19:00
м. пл. Льва Толстого/м. Палац Спорту
2500 грн
1С Бухгалтерія 8.3 (вт., чт. 10:00 - 12:00)
06.09.2022 10:00
Он-лайн
2 000 грн.
1С Бухгалтерія 8.3 (вт., чт. 10:00 - 12:00)
06.09.2022 10:00
м. Лівобережна
2 500 грн.
Курс може змінюватись від викладеного нижче на розсуд викладача і навичок слухачів
1С Бухгалтерія 8.3
Тема 1. Налаштування програми. Робота в конфігураторі
1. Вибір мови інтерфейсу;
2. Оновлення конфігурації;
3. Створення користувачів. Редагування прав і установка інтерфейсу за умовчанням.
Тема 2. Реєстрація підприємства для ведення обліку в 1С
1. Внесення назви, реєстраційних даних;
2. Створення і заповнення даних про рахунок у банку;
3. Заповнення даних Директора і головного бухгалтера.
Тема 3. Облікова політика підприємства
Тема 4. Робота з довідниками
1. Створення контрагентів;
2. Внесення даних про оподаткування, договорів;
3. Заповнення банківських реквізитів контрагента;
4. Створення уповноважених осіб що підписують документи від контрагента.
Тема 5. Облік статутного капіталу
1. Реєстрація статутного капіталу. Реєстрація засновників і розмір їх внесків;
2. Внесення внесків в статутний капітал готівковими/безготівковими коштами;
3. Внесення внесків в статутний капітал основними засобами.
Тема 6. Облік основних засобів і нематеріальних активів;
1. Придбання основних засобів і нематеріальних активів у постачальника;
2. Введення в експлуатацію;
3. Нарахування амортизації;
4. Придбання, введення і нарахування амортизації малоцінних необоротних активів;
5. Ремонт і удосконалення (апгрейд) основних засобів;
6. Продаж основних засобів;
7. Списання основних засобів і НМА.
Тема 7. Придбання товарів та послуг
1. Формування документів при розрахунках з постачальниками:
а) Рахунок фактура;
б) Доручення;
в) Платіжне доручення. Банківська виписка;
г) Податкова накладна;
д) Витратна накладна;
є) Акт виконаних робіт;
2. Повернення товарно-матеріальних цінностей. Поворотна накладна, коригування;
3. Звіряння взаєморозрахунків з постачальниками.
Тема 8. Продаж товарів та надання послуг
1. Формування документів при розрахунках з постачальниками:
а) Рахунок фактура;
б) Доручення;
в) Платіжне доручення. Банківська виписка;
г) Податкова накладна;
д) Витратна накладна;
є) Акт виконаних робіт
2. Повернення покупцями товарно-матеріальних цінностей. Поворотна накладна, коригування;
3. Звіряння взаєморозрахунків із замовниками.
Тема 9. Облік банківських операцій
1. Формування рахунок-фактур;
2. Банківська виписка. Платіжне доручення, що входить і витікаюче;
3. Придбання валюти для розрахунків з постачальниками. Заявка на купівлю, списання національної валюти і зарахування іноземної;
4. Продаж валюти. Заявка на продаж, списання іноземної валюти, зарахування національної валюти;
5. Зарахування засобів з эквайринга;
6. Зняття готівки для зарахування в касу підприємства.
Тема 10. Облік касових операцій;
1. Прибутковий касовий ордер;
2. Витратний касовий ордер;
3. Здача готівки у банк.
Тема 11. Розрахунки з підзвітними особами;
1. Видача грошових коштів підзвітній особі для придбання товарів і послуг;
2. Повернення невикористаних грошових коштів;
3. Оприбутковування куплених товарів і послуг. Авансовий звіт.
Тема 12. Кредитування
1. Облік кредиту;
2. Нарахування і виплата відсотків;
3. Виплата тіла кредиту.
Тема 13. Облік заробітної плати. Оформлення співробітників;
1. Облікова політика по персоналу;
2. Реєстрація співробітників в системі. Заповнення картки співробітника;
3. Заповнення прав на пільгу;
4. Нарахування авансу;
5. Нарахування і виплата податків по авансу (ЄСВ, військового збору, ПДФО);
6. Виплата другої частини заробітної плати;
7. Нарахування і виплата податків по другій частині заробітної плати (ЄСВ, військового збору, ПДФО);
8. Нарахування відпускних;
9. Формування резерву відпусток;
10. Робота з розрахунковими листами.
Тема 14. ПДВ
1. Реєстрація податкових накладних;
2. Податковий кредит по ПДВ;
3. Перевірка сум ПДВ, що входить;
4. Коригування податкових зобов'язань.
Тема 15. Закриття періоду. Нарахування амортизації, переоцінка валютних коштів
Тема 16. Визначення фінансових результатів
Тема 17. Звітність
1. Звіт по заробітній платі 1-ДФ;
2. ПДВ;;
3. ЄСВ;
4. Формування регламентної звітності;
5. Імпорт звітів для завантаження в програму електронної звітності.
Тема 18. Збереження і створення резервної копії бази даних

Академія аудиту та статистики (м. Київ). Спеціальність: Облік та аудит
Національна академія державного управління при Президенті України (м. Київ). Магістр державного управління.
Досвід роботи: більше 20 років очолює бухгалтерські відділи та служби аудиту підприємств та корпорацій з різними галузями діяльності: від оптово-роздрібної торгівлі до виробничих комплексів та компаній з іноземними інвестиціями.
Більше 10 років викладає бухгалтерський облік, фінансовий аналіз та управління фінансами підприємств. З нуля Вам пояснить, як організована підприємницька діяльність у різних організаційно правових формах (ФОП, акціонерні товариства, державні підприємства, іноземні представництва, корпорації, невеличкі приватні компанії та неприбуткові організації), як влаштована робота бухгалтера, фінансиста, казначея. Допоможе оволодіти будь яким сектором роботи бухгалтерії та швидко піднятися по кар'єрним сходинкам.
Методика викладання: метод викладання, як у справжнього керівника, детально, зрозуміло по поличкам від простого до складного. Може провести аналогію на будь-яких побутових прикладах для кращого сприймання та розуміння матеріалу.
Протягом всього часу роботи викладачем керує декількома підприємствами, виступає консультантом у свері бухгалтерського та податкового обліку.
Є тренером бухгалтерського обліку та 1С, ФОП, курси головних бухгалтерів, зовнішньоекономічна діяльність, економічний аналіз.
Мова викладання: українська, російська.

Житомирський державний технологічний університет (м. Житомир), спеціальність: бухгалтерський облік та аудит, кваліфікація: економіст з бухгалтерського обліку та аудиту.
Досвід роботи: Досвід роботи бухгалтером в тому числі і головним більше 20 років. Глибоке знання всіх областей бухгалтерського обліку. Досвід роботи в таких галузях діяльності як: торгівля, виробництво, будівництво, послуги, оренда та у некомерційних організаціях). Практичний досвід відновлення бухгалтерського обліку. Успішний досвід проходження перевірок контролюючими органами.
Наталія під час роботи бухгалтером опанувала підготовку фінансової, бухгалтерської та податкової звітності для підприємств усіх форм власності. Підготовка та супровід податкових перевірок.
Методика викладання: метод навчання від простого до складного з практичними прикладами, детальний аналіз практичних прикладів з усіма деталями та нюансами.
Займаючись роботою тренера з курсу, вона керує кількома підприємствами, як комерційними, так і державними і неприбутковими.
Є викладачем бухгалтерського обліку та 1С, курси для головних бухгалтерів, ФОП.
Мова викладання: російська.

Освіта: Вища економічна
Національний університет біоресурсів і природоиспользования України (м. Київ). Факультет: економічний. Фахівець, спеціальність - менеджер-економіст (інформаційні системи в менеджменті)
Додаткова освіта:
Досвід роботи: Досвід роботи більше 20 років і з першого місця роботи Юлія обіймала посаду головного бухгалтера на великому торговому підприємстві, що займається оптовою торгівлею, імпорт і експорт. Після обіймала посаду головного бухгалтера у сфері туризму і освіти, а також на промислово-виробничому підприємстві. Протягом усього періоду роботи Юлія ніколи не зупинялася на досягнутому, самоудосконалювалась, підвищувала кваліфікацію, ходила на різні курси.
За увесь період роботи Юлія набула наступні навички: постановка, організація і контроль ведення бухгалтерського, податкового і управлінського обліку, управління фінансовими потоками, бюджетування, технічно-економічний розрахунок проектів, бізнес-планів.
Методика викладання: метод викладання як справжнього управлінця, коротко, дохідливо і по суті. При цьому Юлія проявляє гнучкість і кмітливість в ході викладання.
Протягом всього часу роботи викладачем, управляє декількома підприємствами, виступає консультантом у сфері бухгалтерського і податкового обліку.
Є викладачем бухгалтерського обліку і 1С, курси для головних бухгалтерів, ЗЕД.
Мова викладання: українська, російська.